Gry planszowe na start
Pogoda nas w tym roku nie rozpieszcza. Ciągle wypatrujemy śnieżnego puchu, a to oczekiwanie bardzo się dłuży…Urozmaicamy więc czas rozrywkami logiczno – matematycznymi. Nie inaczej było w minioną sobotę 4 stycznia 2020 r., gdzie do Klubu Gier Planszowych przybyli entuzjaści planszowych zmagań. Gry są bowiem doskonałym lekarstwem na pogodowe zawirowania i zły humor, bo zadowolenie nie opuszcza naszych graczy. Odpowiadając na potrzeby naszych Klubowiczów, wzbogaciliśmy się o kolejną część ulubionej gry Magia i miecz. Podstawowa wersja gry wzmogła apetyt na więcej przygód, wyzwań i nowych, tajemniczych elementów. Magia ma bowiem szanse kolejny raz pokazać swój nowy potencjał.
Dodatek – czyli część piąta tej niesamowitej gry, prowadzi nas w góry. Wszyscy miłośnicy wypraw w nieznane, badania i odrywania nowych krain, będą zadowoleni z efektów. Góry są bowiem miejscem pełnym niebezpieczeństw. Gracze muszą więc być gotowi na nowe wyzwania. Potwory z którymi możemy się tam zetknąć, nie mają litości i bardzo srogo rozprawiają się z każdym intruzem. Ten bardzo niegościnny teren stawia przed nami wiele wyzwań. Musimy więc walczyć i zdobywać nowe zaklęcia i relikty. Dreszczyk emocji, ekscytacja, to doznania towarzyszące naszym górskim wędrówką, a nie jest łatwo. Korona Władzy wymaga bowiem szlachetnych kamieni, a te można zdobyć jedynie w Górach.
Nadesłała: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Zawierciu