Tydzień z Internetem 2016 – plan działania
W poniedziałek ruszył Tydzień z Internetem 2016, a wraz z nim quiz internetowy! Do akcji przyłączyło się już ponad 450 instytucji (w ubiegłym roku było ich 307). Warto promować inicjatywę, a jak to zrobić – przedstawiamy poniżej.
Plan minimum:
- Rejestracja w międzynarodowym liczniku internetowym „Tygodnia z Internetem”: http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=35be75cb-ae6c-4772-ad56-9a73ce397a31 (wystarczy podać tylko kraj, płeć, przedział wiekowy i status zawodowy) – zwiększycie szansę na to, że Polska znajdzie się na podium!
- Dołączyć do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1733202883557867/ – wystarczy kliknąć „Biorę udział”.
Plan optimum:
- Wypełnić quiz: http://www.tydzienzinternetem.pl/quiz – można się dowiedzieć np. czy łatwo jest odgadnąć PIN do karty kredytowej albo jak ustawić dobre hasło.
- Po wypełnieniu quizu, warto podzielić się linkiem do niego i informacją o kampanii ze znajomymi na Facebooku i Twitterze (hashtag: #tzi2016).
Polecamy także:
- obejrzenie nagrania z m. Witoldem Kołodziejskim z Ministerstwa Cyfryzacji promującym „Tydzień z Internetem” i FRSI – nagranie dostępne jest m.in. na stronie Ministerstwa Cyfryzacji, a także na http://tydzienzinternetem.pl/
- Na stronie TVP3 Warszawa jest nagranie z piątkowego poranka z wywiadem nt. „Tygodnia z Internetem 2016” z wkomponowanymi grafikami (http://warszawa.tvp.pl/24391277/11032016, od 20:20 do 28:50), było też kilka wywiadów dla Polskiego Radia, wczoraj o 22:00 Agnieszka Koszowska z Szymonem Wójcikiem z FDN byli w Radiu dla Ciebie (http://www.rdc.pl/podcast/wieczor-rdc-tydzien-z-internetem/).
Koordynatorem kampanii jest Mariusz Boguszewski – do niego można kierować pytania związane z organizacją wydarzenia.